کانتینیوم 99 دلار برای کاربران لومیا 950 و 950XL هزینه دارد
technolagy
تکنولوژی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

مایکروسافت اعلام کرده که داک متصل‌کننده گوشی‌های لومیا 950 و 950XL به نمایشگر، ماوس و صفحه کلید قیمتی برابر با 99 دلار دارد.

اگر مهم‌ترین ویژگی لومیاهای جدید را پشتیبانی از کانتینیوم بدانیم، اشتباه نکرده‌ایم. این ویژگی لومیاهای جدید را قادر می‌سازد همچون قلب تپنده کامپیوتر شخصی عمل کنند و با اتصال آنها به وسایل جانبی همچون مانیتور، ماوس و صفحه کلید به‌راحتی وظایف کامپیوتر شخصی را برای ما انجام دهند. اما وسایل جانبی را نمی‌توان با کابل معمولی به این گوشی‌ها وصل کرد و برای این کار به رابط نیاز است تا متصل‌کننده دیوایس به وسایل جانبی باشد.

مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده داک نمایشگر (Display Dock)، یعنی همان رابط میان گوشی و وسایل جانبی، برای گوشی‌های لومیا 950 و 950XLقیمتی برابر 99 دلار دارد. این داک به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های لومیا 950 و 950XL طراحی شده و خرید آن اختیاری است. قیمت 99 دلاری اعلام‌شده تنها مربوط به داک است و کابل‌های موردنیاز باید جداگانه خریداری شوند.

همان‌طور که در کنفرانس مایکروسافت دیدیم، این داک سه پورت یو‌اس‌بی کامل، یک پورت نمایشگر و یک پورت HDMI دارد و از طریق آن می‌توان نمایشگر، ماوس و کیبورد را به گوشی‌های لومیا 950 و 950XL متصل کرد.

منبع: جی اس ام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • بیت کویین
  • بیت کویین
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان technolagy و آدرس technolagy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: